VALBORG

jag ber om ursäkt från min frånvaro men jag har haft annat att tänka på. 
i onsdags var jag i skolan och på kvällen hade jag och mamma en underbar stund tillsammans, 
vi var ute och gick en mil och pratade om allt möjligt. 
i torsdags var jag ledig, 
det var så skönt och efter jag legat i sängen och kollat på serie ett par timmar så cyklade jag ner och fick till ett grymt pass på gymmet. 
sen på kvällen var jag ute och gick i en timme och sov sen hos André. 
i fredags så hade vi en ganska bra dag i skolan, 
vi slutade tidigt som alltid på fredagar och jag stack hem och packade. 
när André kom hem en halvtimme senare så gick jag hem till André. 
efter vi ätit på kvällen så var vi ute och gick en timme med hans hund, 
supermysig kväll och när vi kom hem från vi varit ute och gått så badade vi i hans jacuzzi utomhus. 
 
i lördags var det Valborg och vi var i Stadsparken från klockan nio på morgonen, 
vi åkte hem vid två för att sedan vara hos en kompis vid halv sex. 
vi åt middag, drack gott och hade det trevligt. 
 
idag när vi vaknade så åt vi frukost, 
sen gick vi ut och André klippte gräsmattan medan jag satt i solen och njöt. 
vi åkte sedan till skrylle och gick en mil, 
dem har färdiga spår så vi valde den på 10 kilometer och det var så mysigt. 
sen åkte vi hem och jag gick hem till mig själv. 
nu sitter jag med nymålade naglar och ska snart sova, 
vi hörs imorgon, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0